Vanliga frågor & svar

Nedan följer svar på några av de vanligast förekommande frågorna till oss, ni kan även testa att får svar på er fråga via våra köpvillkor. Hittar ni inte det ni söker är ni välkomna att kontakta vår kundtjänst, [email protected]

Jag har skickat ett e-mail till kundtjänst, när kommer jag att få svar på min fråga?

Vi svarar på e-post måndag - fredag kl 9 – 18 och vårt mål är att under kontorstid besvara alla e-postbrev inom 24 timmar från att er förfrågan mottagits.

När skickas mina varor?

Vi packar och skickar varor måndag-fredag kl 9-17. Om du har lagt en order under en kväll eller helg kommer varorna att packas och skickas till dig under nästkommande vardag.

Måste jag betala frakt?

Från och med 1/1 2017 är det fri frakt på beställningar över 499 kr (efter alla rabatter är dragna).

Beställningar under 499 kr debiteras en fraktavgift på 49 kr.

Var befinner sig mitt paket nu?

SkinFAB har avtal med Posten. Om du har fått ett kollinummer går det att spåra ditt paket på www.posten.se

Var ställer jag frågor om min faktura?

Vid fakturafrågor kontaktar du Klarna AB på 08-120 120 10, www.klarna.se. Om du har valt delbetalning kommer fakturan att skickas direkt från Klarna vid senare tidpunkt.

Vi erbjuder följande betalningsalternativ:

I samarbete med Klarna erbjuder vi fakturabetalning, delbetalning, kontokortsbetalning samt direktbetalning. Om du väljer att betala med faktura så har den en förfallotid på 14 dagar, och skickas tillsammans med de beställda produkterna. Vid val av delbetalning, kontokortsbetalning eller direktbetalning så får du istället en följesedel tillsammans med din beställning. Mer information och fullständiga villkor om Klarnas betalsätt hittar du här: Villkor Klarna Checkout

Jag hittar inte produkten jag söker på er hemsida, kommer ni att ta in den?

Om ni inte finner produkten ni söker på hemsidan så tipsa våra inköpare [email protected]

Jag vill att ni gör ett återköp av min vara, hur ska jag gå tillväga?

Kontakta alltid vår kundtjänst vid återköpsärenden, [email protected]

Varuförpackningen måste vara i oförändrat skick, dvs i obruten förpackning. Du som kund står för returfrakten. Skicka inga varor till oss innan vi svarat på din begäran och bekräftat att du kan skicka tillbaka varan. Glöm ej ange faktura eller kundnummer vid kontakt med kundtjänst.

Jag vill reklamera min vara, vad ska jag göra?

Om du har ett reklamationsärende ber vi dig kontakta kundtjänst, [email protected]

Glöm ej ange faktura- och kundnummer vid kontakt.

Hittade du den informationen du sökte? Om inte läs mer under våra köpvillkor eller kontakta vår kundtjänst, [email protected]